piątek, 2 stycznia 2015

Ważne

 Dziękuję za 9265 wejść 11 OBSERWATORÓW WIOWOWOWOWOWOOWOW I 81 KOMÓW OWOWOWOWOW JEZU KOCHAMY WAS

Przez jakiś czas nie pojawi się rozdział pewnie do 7 czyli końca wolnego nie pojawi sie tu rozdział trochę odpoczywamy kożystamy z wolnego zawiodło nas to ze tak mało komów bo tylko jeden pojawił sie pod one shotem :// no niestety

Mam nadzieję że sylwester się udał tak jak mi ;p Niestety na rozdział musicie jeszcze poczekać myślę też nad nową historią ;3
Mam dwie propozycje !
Pierwsza : FF O Zayn'ie Maliku który żyje w arabskim kraju i musi wybrać żoną . Wybiera oczywiście 17-nasto letnią ciemnoskórą dziewczynę która jako jedyna w ich kraju nosi normalne ubrania wypierając się religi ponieważ jej ojciec jest Anglikiem .

I druga która jest w realizacji ale nie musimy wypalać (mogę zrobić oba ponieważ chyba usuwam Teenage Runaway na które zapraszam może się skusicie) : Louis Tomlinson jest bardzo znany pewnego razu nie może trafić do swojego hotelu pokierowuje go do niego prostutytka która zostaje z nim na noc przez co proponuje jej zostanie z nim do końca jest pobytu w Los Angeles równy miesiąc na zdobycie wysokiej sumki do dla niej szansa .
Hisoria zbliżona do Pretty Woman

Piszcie co sądzicie każdy kto to przeczytał niech da koma :))) DZIĘKUJĘ JESZCZE RAZ ZA CZYTANIE MOJEJ OPOWIEŚCI <3

6 komentarzy:

  1. Szkoda ze o 1d chcrsz piac xf
    Mam juz dosc histotii o nich i wolalabym cos takiego jak 1 o jaiu z janoskians .
    No nic gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nwm co powiedziec o tych propozycjach bo nie czytam o 1d xd
    Gratulacje !! :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam bym chciala opo z jaiem xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie to pojawią się tylko dwaj członkowie 1d nie licząc Zayn'a .
    To ff nie będzie ciągnięte do 100 rozdziałów będzie dosyć krótkie więc potem podam wam kilka propozycji i na 100 % pojawi się coś z Jai'em :)
    Jak na razie jeśli jesteście ciekawi zapraszam na wattpad'a na Hessa (To o Zayn;nie) http://www.wattpad.com/92774284-hessa-prolog
    Opowiadanie będzie na blogspocie jeśli ktoś woli ale czekam na szablon :)
    No to się rozpisałam :) Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem - Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń