środa, 3 grudnia 2014

Rozdział Trzynasty

+18 !
DAM DAM DAAAM ! 

Żyjemy zyjem tak tak 
Wybaczice ale wystawianie ocen an pół rocze musiałam trochę poprawić ocen więc nie miałysmy czasu 
i mimo iz nie prosiłyście to wracamy z rozdziałem z perspektywy LUKE'A <fangirling> 
Wybaczcie za błędy

***



Wstałem bez budzika o 5.33 rano tak jak byłem przyzwyczajony i powędrowałem pod prysznic wcześniej szczelnie opatulając Danielle kołdrą która przez sen słodko zmarszczyła nosek .
Pani Moor przygotowała mi śniadanie czekając na mnie z kubkiem czarnej kawy
-Pani Moor -zapytałem wręcz odwracając się do niej nim wyszedłem z kuchni a ta popatrzyła na mnie pytająco czekjąc -Czy .... czzy mogłaby Pani zrobić Daniele śniadanie i iść do domu ? Zresztą ma pani wolne na tydzień-powiedziałem i poprawiając szybko czarny długi płaszcz na sobie i po chwili byłem w czarnym Volkswagen'ie tiguanie którego szybko odpaliłem kręcąc kierownic idelanie wyjechałem z posiadłości i przez miasto ruszyłem w kierunku mojej największej dumy i jedynej miłości firmy Apple.
-Dzień dobry Panie Luke -powiedziała jedna z pracownik wchodząc ze mną do windy przez co zaraz papiery z jej aktówki wylądowały na podłodze ponieważ przyparłem ją do ściany atakują jej usta moimi .
głupi głupi głupi GŁUPI ! To nie sa usta Danielle ciemnoto 
Wyłaź z tej windy palancie ! 
Ona jest w domu co ty tu robisz ?
Warknąłem ostro kiedy ktoś z piętra postanowił przerwać wentrówkę naszej indy i do niej wsiąść a dziewczyna zaczęła zbierać kartki z podłogi a ja wysiadłem z windy na piętrze Jai'a z którym musze chyba poważnie porozmawiać
-Dzień dobry szefie - wymamrotała dziewczyna z czarnymi własami spętymi w koka i dużym odkrytym biustem który był pod moim nosem dzięki jej wysokim czerwonym szpilką a czerwono krwista mini ledwo zakrywała jej pośladki .
-To nie burdel jeśli nie wiesz jak sie ubrać to idź szukaj nowej pracy żegnam- wypowiedziałem chłodno i podąrzyłem przez "hol w którym było kilka stanowisk które zajmowały kobiety ze słóchawkami na uszach rozmawiając z klientami lub firmami które chcą zaproponować współpracę lub zrobić nap reklamę pff nie potrzebne nam takie coś.
Jai siedział za wielkim półogkąłym czarnym biurkiem szperając w laptopie naszej marki .
-Jai -powiedziałem cicho by zwrócić na siebie jego uwagę co udało mi się a ten przeniósł na mnie swojego ciemno zielone z zalotem brązu oczy .
-Jai czy ty i Danielle .. no czy wy r..razem ? .. n..-Nie mogłem się wysłowić co mi się nie zdaża ale nie bardzo chciałem o tym rozmawiać ale musiałem wiedzieć
-Czy się pieprzyliśmy ? -Zapytał z cwaniackim uśmiechem a mi zaklekotało serce ponieważ już wiedziałem wszystko więc wybiegłem trzaskając drzwiami kierując się do wyjścia zaraz kiedy winda otworzyła się na dolnym holu
-Panie Brooks ! Prosze Pana ! Pan Ardwin z Mistafikses Inc.* Prosi o spotkanie -powiedziała siedząca za biurkiem recepcji czarnoskóra dziewczyna poprawiając specjalne słuchawki z mikrofonem
-Nie chcę się z nim spotykać -odpowiedziałem surowo i wsiadłem do samochodu odjerzdżajac .


***

W domu było cicho . Za cicho więc wieszając płaszcz za wieszaku postanowiłem iść na górę rozglądając się po domu lecz już na środku schodów usłyszałem wodę lecącą z prysznica więc już wiedziałem co robi Danielle .
Drzwi łazienki były uchylone a ta śpiewała jaąś piosenę tańcząc pod prysznicem co widziałem  kiedy moja głowa znalazła się w łazience i chwała mi że wybrałem prysznic z przeźroczystymi drzwiami a nie jakieś mleczne maskujące szkło .
Była piękna nie była bardzo szczupła myślę że może gdyby spadło jej z dwa kilo nic by się nie stało nic by się nie stało też gdyby przytyła trochęale nie pozwoliłbym na to była piękna idealne kształty lekko wycięta talia spory okrągły tyłek który idealnie pasował do sporych cudownych ud .Jest piękna.
Sam cicho rozebrałem zostając w samych bokserkach i powędrowałem pod prysznic patrząc jak dziewczyna spłukje pianę z włosów bezszelestnie otworzyłem drzwi kabiny i wszedłem do niej zamykając drzwi i słuchając jak dziewczyna śpiewa "Baby" Justina Bieber'a czułem się zignorowany więc złapałem ją szybo za biodra na co wydała z siebie głośny pisk a ja tylko się zaśmiałem kiedy nieudolnie chciała wytrzeć oczy z płynu więc pomogłem jej nabierając wody w dłonie i przetarłem jej twarz .
-Luke -pisnęła czerwienięc się i odwarając znów tyłem do mnie na co się zaśmiałem i zacząłem jeździć erekcją w moich bokserkach po jej pupie ściskając lekko jej piersi na co wydała z siebie westchnienie pomieszanie z jękiem . 
-Chcę to ..t..o zrobi...iiić Luke - powiedziała a ja już wiedziałem o co jej chodzi i szybko zakręciłem wodę wyciągając ją z kabiny i od razu wycierając ją puchatym ciemno-szarym ręcznikiem a kiedy była sucha sam się wytarłem zostawiając moje bokserki w łazience i zaprowadziłem dziewczynę do pokoju .



***


Danielle leżała na naszym moim łóżku przywiązana sznurkami jej nogi były rozchylone przez co mogłem podziwiać jej wygolone łonojej ręce były nad głową naciągając tym samym piersi .
Na jej oczy wsunąłem krwiście czerwoną opaskę resztę zostawiłem wolną .
Nachyliłem się nad nią i "zanurkowałem" między jej udami i iedy polizałem jej kobiecość zgięła lekko kolana wyginając się w łuk pociągnęła też dłonie do przodu głęboko oddychając .
uspokoiłem ją całując jej piersi potem z miseczki którą przyniosłem i zabrałem z niej jedną kostkę lodu przykładając ją do jej rozgrzanej szyii . na co lekko pisnęła szarpiąc się ale dała sobie spokój kiedy widziała że to nie działa .
A ja włożyłem  lód między warki i sunąłem min po piersiach i sutkach które od razu stwardniały a potem po brzuchu słuchając jej jęków i patrząc jak lód staje się wodą zostawiając ślady na jej brzuchu czułem się kurewsko dobrze .
Ostatnie chwile kiedy ostka była jeszcze ciałem stałym przejechałem po jej pochwie masując ją ustami.
Po chwili palcem badałem środek jej pochwy ci chwilę dotykając jej łechtaczki proszącej się o dotyk lub naciskałem lekko jej błonę dziewiczą palcem na co dziewczyna jęczała .
Pocałowałem jej usta dwa razy nie zatrzymując się na długo a potem pieszcząc jej jedną pierś drugą dłonią złapałem prezerwatywę i założyłem ją na penisa kiedy już to zrobiłem rozwiązałem Dani i zdjąłem przepaskę przez co patrzyła na mnie zamglonym wzrokiem .
Bez ostrzeżenia delikatnie w nią wszedłem  sprawiając jej ból który był widoczny na jej twarzy i stanie się widoczny na moim plecach w które wbiła paznokcie .
Pierwszy raz się kochałem .
Chyba to polubię delikatność, spokojne ruchy, uczucie każdego lekkiego zaciśnięcia się jej pochwy na moim penisie.
Pierwszy raz uprawiałem waniliowy seks . Podoba mi się .
Po chwilki przyśpieszyłem lekko w czym Danielle pomagała mi wypychając lekko biodra przez co nie mogłem powstrzymywać jęku.
Doszła pierwsza a ja chwilę po niej doprowadzając ją na skraj kilkoma pchnięciami którymi sperma znalazła się w prezerwatywie.
 
***

 13 wcale chyba nie taki pechowy ! :D
Tam tam daaaaam :D 
Liczymy na komy kochamy was ! <3  

6 komentarzy:

  1. Miło było zobaczyć perspektywę Luke'a i co on o tym wszystkim sądzi.
    Rozdział sam w sobie świetny. Coś mi się wydaje, że coś poruszyło Luke'a
    w sercu i coś go ciągnie troszkę za bardzo do Dan. Ale to słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział niesamowity. Czekam na next i weny życzę. Luke, ale agresywny.

    OdpowiedzUsuń
  3. zwiastun został wykonany http://dark-trailer.blogspot.com/2014/12/047-steal-my-girl.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Luke , Luke :D
    Czekam na następny ^^
    Rozdziały będą jedynie na wattpad'zie ? :/ czy tu też będą się pojawiać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że nie ! :)
      Rozdziału będą dodawane na obu portalach tyle że niektóre osoby wolą lub częściej mają dostęp do wattpada i tyle ;))
      Rozdział niedługo wieczorem więc zapraszam xxx

      Usuń
    2. To dobrze :) Juz się nie moge doczekać ! :)

      Usuń